• Vandaag besteld morgen in huis!
  • Gratis bezorgingen vanaf €20
  • Beste kwaliteit voor de laagste prijs
  • Placeholder9.2
    Kiyoh beoordelingen

    1113 beoordelingen

    “Snelle levering, vriendelijk en deskundige ondersteuning. Goede kwaliteit paneel en thermostaat.”

Terug

Reparatie

Reparatie

Ondanks strenge kwaliteitscontroles kan niet worden gegarandeerd dat er nooit iets defect gaat. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw product, dan kunt u in de meeste gevallen rechtstreeks contact opnemen met onze servicepartners.

Wilt u de service liever via quality heating laten verlopen? Volg dan de volgende stappen:

  • Neem telefonisch of via e-mail contact op met onze klantenservice;
  • Onze medewerker noteert het probleem of mankement van het product en stuurt u per e-mail een retourformulier toe;
  • Vul het toegestuurde retourformulier in en sluit dit bij uw retourzending;
  • Uw product wordt doorgestuurd naar een geautoriseerd servicecentrum dat het zal repareren;
  • Na reparatie zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer bij u wordt afgeleverd.

Wat verder belangrijk is om te weten, is dat:

  • Op al onze producten de garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant van toepassing zijn.
  • Het ter reparatie retour sturen van producten door u als klant voor rekening van quality heating geschiedt, maar op risico van u als klant.
  • Om het risico op verergering van bestaande defecten en schade en nieuwe mankementen te minimaliseren, raden we u aan onze verpakkingsadviezen goed door te lezen.
  • Als u via  quality heating uw product ter reparatie retour stuurt het mogelijk langer duurt voordat u het weer terug heeft dan wanneer u uw reparatie rechtstreeks via een van onze servicepartners laat lopen.
  • Meer dan 60% van alle reparatieaanvragen het gevolg zijn van gebruikersfouten of simpele storingen betreft. U kunt een onnodige reparatie (en enkele weken lang uw product moeten missen) voorkomen door:
    -de handleiding goed te raadplegen
  • Als het defect geen fout van het artikel zelf betreft, maar bijvoorbeeld het gevolg is van verkeerd gebruik of aan een andere garantie-uitsluitende oorzaak te wijten is, de transport- en reparatiekosten bij u als klant in rekening worden gebracht.

Heeft u nog vragen?

U kunt altijd bij ons terecht per e-mail via [email protected] of telefonisch via 072- 808 0179

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box