• Vandaag besteld morgen in huis!
  • Gratis bezorgingen vanaf €20
  • Beste kwaliteit voor de laagste prijs
  • Placeholder8,6
    Kiyoh beoordelingen

    5000 + beoordelingen

    “Snelle levering, vriendelijk en deskundige ondersteuning. Goede kwaliteit paneel en thermostaat.”

Terug

Wegens hemelvaartsdag zijn wij 09-05-2024 gesloten

Reparatie

Reparatie

Ondanks strenge kwaliteitscontroles kan niet worden gegarandeerd dat er nooit iets defect gaat. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw product, dan kunt u in de meeste gevallen rechtstreeks contact opnemen met onze servicepartners.

Wilt u de service liever via quality heating laten verlopen? Volg dan de volgende stappen:

  • Neem telefonisch of via e-mail contact op met onze klantenservice;
  • Onze medewerker noteert het probleem of mankement van het product en stuurt u per e-mail een retourformulier toe;
  • Vul het toegestuurde retourformulier in en sluit dit bij uw retourzending;
  • Uw product wordt doorgestuurd naar een geautoriseerd servicecentrum dat het zal repareren;
  • Na reparatie zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer bij u wordt afgeleverd.

Wat verder belangrijk is om te weten, is dat:

  • Op al onze producten de garantievoorwaarden van de desbetreffende fabrikant van toepassing zijn.
  • Het ter reparatie retour sturen van producten door u als klant voor rekening van quality heating geschiedt, maar op risico van u als klant.
  • Om het risico op verergering van bestaande defecten en schade en nieuwe mankementen te minimaliseren, raden we u aan onze verpakkingsadviezen goed door te lezen.
  • Als u via  quality heating uw product ter reparatie retour stuurt het mogelijk langer duurt voordat u het weer terug heeft dan wanneer u uw reparatie rechtstreeks via een van onze servicepartners laat lopen.
  • Meer dan 60% van alle reparatieaanvragen het gevolg zijn van gebruikersfouten of simpele storingen betreft. U kunt een onnodige reparatie (en enkele weken lang uw product moeten missen) voorkomen door:
    -de handleiding goed te raadplegen
  • Als het defect geen fout van het artikel zelf betreft, maar bijvoorbeeld het gevolg is van verkeerd gebruik of aan een andere garantie-uitsluitende oorzaak te wijten is, de transport- en reparatiekosten bij u als klant in rekening worden gebracht.

Heeft u nog vragen?

U kunt altijd bij ons terecht per e-mail via [email protected] of telefonisch via 072- 808 0179

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Quality Heating 8,6 / 10 - 2.284 Reviews @ Kiyoh
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »